Welke gegevens moet ik invullen om een account aan te maken ?
Je voornaam, achternaam, adresgegevens, een geldig e-mailadres en hoe je ons gevonden hebt (Dit willen wij graag weten om te kunnen zien waar onze klanten ons opmerken) Deze gegevens hebben we nodig om je bestelling klaar te kunnen maken en eventueel snel te kunnen reageren.
Optioneel is je telefoonnummer, wat makkelijker communiceren is mochten er problemen of vragen zijn.
Hoe moet ik mijn wachtwoord wijzigen ?
Bovenaan ieder pagina kun je op de button “Account gegevens” klikken. Op deze pagina vind je je gegevens, waar je ook je wachtwoord kunt wijzigen. Geef een nieuw wachtwoord in en klik vervolgens op "wijzig uw wachtwoord".
Welke gegegevens bewaard Nananda Toys
Nananda Toys bewaard gegevens om je bestelling af te kunnen ronden zoals NAW gegevens, We bewaren géén betaalgegevens.
Heb ik een account nodig om te bestellen ?
Nee, dat is niet nodig.
Hoe ziet het bestelproces eruit ?
Je doorloopt de volgende stappen: 1) Plaats je artikelen in de winkelmand. 2) Vul je NAW-gegevens in of login in als je reeds een account hebt. 3) Kies een betaalwijze. 4) Controleer je gegevens en ga akkoord met de voorwaarden. 5) Betaling afronden. 6) Klaar! Het hele bestelproces is binnen enkele minuten af te ronden.
Als ik niet tevreden ben, mag ik het dan terug sturen ?
Ja, Nananda Toys hanteert een zichttermijn van 14 dagen. Dat betekent dat je het product mag bekijken en beoordelen, maar niet mag gebruiken. Binnen die 14 dagen kun je het artikel op eigen kosten retour sturen.
Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Alle producten die op voorraad zijn zijn beschikbaar op de webshop.
Mocht je een artikel zoeken en niet kunnen vinden hier kun je ons altijd even mailen op Toys@Nananda.nl, wellicht kunnen we je dan verder helpen.
Ik wil graag kiezen welke 5 of 12 pack ik koop, is dat mogelijk ?
Ja dat is natuurlijk mogelijk, maar wel na betaling !
Als je na betaling van de bestelling een mail stuurt naar Toys@Nananda.nl met de mededeling dat je een pack hebt gekocht en graag wilt kiezen kunnen wij je enkele opties terug mailen.
Let wel, dit zullen maximaal 4 á 5 foto's zijn.
Deze optie geld op alle Shopkins en Grossery Gang packs
Ook kan deze optie invloed hebben op de verzendtijd, wij proberen natuurlijk zo snel mogelijk te reageren maar zijn ook afhankelijk van een reactie terug.
Welke betaal methodes bied Nananda Toys aan ?
Op dit moment :
-Vooruit betaling
-iDeal
-Paypal
-Bancontact
-Klarna Achteraf Betalen
-Contant bij afhalen in Zegge (Nabij Roosendaal)
Waarom staat vooruit betaling niet tussen de betaalmethodes ?
Omdat we regelmatig mee maakte dat er besteld werd en niet betaald.
Daarom doen wij dit handmatig zonder dat het dus invloed heeft op de voorraad.
Wil je gebruik maken van vooruit betalen dan kun je het beste eerst even contact opnemen via Toys@nananda.nl en doorgeven wat je zou willen bestellen.
Dan kunnen wij je vertellen hoeveel en waarnaar toe overgemaakt kan worden.
Zodra wij de betaling hebben ontvangen zullen wij tot verzenden overgaan.
Hoe snel ontvangt Nananda Toys mijn betaling ?
Bij vooruitbetaling, iDeal en Paypal hebben wij een overboekingstermijn van circa 1 werkdag.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd ?
Als een artikel bij ons op voorraad is, kunnen wij in principe binnen 24 uur na ontvangst van je betaling het product gaan verzenden. PostNL of DHL zal het pakket bij je aanbieden. Als de bezorging langer dan 5 werkdagen duurt, dan verzoeken wij vriendelijk om contact met ons op te nemen.
Wat zijn de verzendkosten ?
Onze producten kunnen alleen via de pakketpost bezorgd worden.
De kosten daarvoor zijn :
Nederland : 4.95 €
België : 6.00 €
Bezorgd Nananda Toys ook op Zaterdag ?
Ja, onze partners PostNL en DHL bezorgen zowel in Nederland als in België op zaterdag zonder extra kosten.
Ontvang ik een track & trace code van mijn pakket ?
Jazeker, je ontvangt een e-mail met track & trace code. Zorg er daarom voor dat je bij je gegevens een geldig e-mailadres invult, zodat je de e-mail goed kunt ontvangen.
Kan ik op een ander adres laten bezorgen ?
Ja dat kan! Je kunt ieder woonadres in Nederland of België opgeven als alternatief bezorgadres. Een postbus adres is echter niet mogelijk.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen ?
Jazeker is dat mogelijk, wel pas vanaf 19.00u in Zegge.
Maakt u die keuze bij het afrekenen dan nemen wij contact met u op.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven !
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Binnen welk termijn kan ik iets retour sturen ?
Nananda Toys hanteert een zichttermijn van 14 dagen. Dat betekent dat je het product mag bekijken en beoordelen, maar niet mag gebruiken. Binnen die 14 dagen kun je het artikel op eigen kosten retourneren aan Nananda Toys.
Hoe snel krijg ik mijn geld terug ?
Zodra we je retour hebben ontvangen, zullen we deze gaan verwerken. Als de retour voldoet aan de voorwaarden, dan kun je binnen 5 werkdagen het bedrag op je rekening verwachten.
Hoe kan ik een bestelling retour sturen ?
Je kunt de meeste artikelen binnen 14 dagen, tegen bepaalde voorwaarden, op eigen kosten retourneren. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Bewaar het verzendbewijs wat je van het postagentschap krijgt dus goed! Wanneer je een artikel wenst te retourneren kun je ons een e-mail sturen (Toys@Nananda.nl) en hierin vragen om een retourformulier. Vervolgens kun je het retourformulier uitprinten, invullen en onderteken en tezamen met een kopie van de factuur en het te retourneren artikel aan ons terugzenden.
Ook is het mogelijk om het te retourneren artikel bij ons af te geven. Hiervoor dien je eerst via e-mail met ons een afspraak te maken.
Mag ik mijn product ruilen?
Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met Toys@Nananda.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product. En voor het opsturen van de nieuwe producten.